czwartek, 1 stycznia 2015

Witaj Nowy Roku

Witam Was serdecznie w Nowym Roku.

Życzę wszystkim: radości z każdego dnia, odkrywania siebie i swoich pasji, cierpliwości oraz siły w dążeniu do celu, spełnienia marzeń tych lalkowych i nie tylko, pogody ducha, samych sukcesów, pomyślności oraz ludzkiej życzliwości.





Nie ma to jak zrelaksować się po wielkim obżarstwie


Wreszcie przyszedł czas na fajerwerki

S: Miałaś trzymać fason i tylko delektować się alkoholem, a Ty od razu całą butelkę opróżniłaś, oj niedobrze
A: Ale ja nie jestem piana...yyy to znaczy pijana...ja jestemmmm bardzzzo treźwa, no trzeźwa jestem, tylko za szybko mówię i literki gubię
                                                   
                                                     Jeszcze jeden łyczek nie zaszkodzi
















4 komentarze:

  1. Fajne kolorki :-) Też mam taką choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra ma takiego bałwana! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. paseczki i kropeczki - widać, że dziewczyna
    ma luzackie podejście do mody :)

    OdpowiedzUsuń